6 Aralık 2015 Pazar

Çatal Bıçak ve Kaşık Seti Seçerken

Çatal bıçak ve kaşık seti seçmesi kolay hatta aldığınız yemek takımının yanında hediye edilen parçalar gibi görünse de inanın doğrusuna ve işlevseline sahip olmak hayati önem taşıyor.

Bu alışverişi yaparken annem yanımdaydı ve tecrübeleri ile satışçı arkadaşla beni bilgi bombardımanına tuttu. Ben de kullanım deneyimlerimden ve annemden faydalanarak kısaca yazmak istedim. Çatal bıçak ve kaşıkların temel özelliği yıkama sonrası üzerlerinde su damlacıklarından leke bırakırlar. Bu lekenin oluşmaması için pek çok öneri duyabilirsiniz; elinde yıkamalısın, nemli iken kurulamalısın vs. (Evet bu lekelere karşı savaş açıyoruz) Ben de kullanım kolaylığına önem vererek elde tutulduğunda leke bırakmayan, yıkama sonrası elime aldığımda rujumu kontrol edebileceğim kadar parlak ürünler seçmekten yana kullandım tercihimi. Size eğer desen sevmiyorsanız sade düz ama tutma yeri çok ince olan modelleri ve benim gibi biraz daha kalın, tutması kolay ürünleri seviyorsanız avcunuzun içine aldığınızda ve elinizi açtığınızda üzerinde iz bırakmayan desenli modelleri öneririm. Zara Home' da günlük kullanım için güzel alternatifler bulabilirsiniz. Ben de favorilerimin görsellerini sizinle paylaşıyorum.  

Dünyanın en kaliteli çeliği Alman çeliğidir. Game Of Thrones izleyenler Valeryan Çeliği diyebilir :) Hal böyle olunca ömrü yüzyıl olan çatal bıçak seti var. İnanılır gibi değil bu ürünler hem seyirlik hem de ömürlük:)

Sizin için seçtiklerim;










1 yorum: